شناسایی ۱۸ نانوایی متخلف در تاکستان 

 سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از برخورد با ۱۸ واحد نانوایی متخلف در شهرستان تاکستان خبر داد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از برخورد با ۱۸ واحد نانوایی متخلف در شهرستان تاکستان خبر داد و گفت: این واحد‌های نانوایی در مانور ویژه نظارت و بازرسی از ۳۵ واحد نانوایی در شهرستان تاکستان شناسایی شده‌اند.

خدایاری افزود: تخلفات این واحد‌ها شامل کم فروشی، گران فروشی، فقدان پروانه کسب و تعطیلی خودسرانه بوده که علاوه بر معرفی متخلفان به تعزیرات حکومتی برخی از واحد‌های نیز در دستور کار پلمب قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: ۱۶ نفر از بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف در قالب ۴ تیم در این مانور از واحد‌های نانوایی شهر تاکستان بازدید کرده‌اند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: برخورد با واحد‌های عرضه کالا‌های اساسی در استان قزوین به صورت مستمر ادامه دارد و از این قبیل مانور‌ها در نقاط دیگر استان نیز اجرایی خواهد شد.

خدایاری افزود:شهروندان استان می‌توانند در صورت تمایل برای نظارت همگانی بر واحد‌های صنفی عرضه کالا‌های اساسی موارد تخلف را پس از مشاهده به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار